Nieuw abonnement: DEDDO PRO! Bekijk de voordelen.

Review score 9.6
Gemaakt door bouwers voor bouwers
Persoonlijke support
Gebruiksvriendelijk

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over DEDDO. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Veiligheid

Hoe veilig zijn mijn gegevens binnen DEDDO?

Met DEDDO calculeer, offreer en factureer je in een veilige online omgeving. Wij hechten grote waarde aan het beschermen van jouw (klant)gegevens. Onze software valt binnen de scope van ons Information Security Management System (ISMS) dat ISO 27001 gecertificeerd is. We gebruiken je gegevens niet voor andere doeleinden en delen ze ook niet met derden.

Wordt er een back-up gemaakt van mijn gegevens?

Alle data wordt automatisch geback-upt, je hoeft hier verder niets voor te doen.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Zeker! Op de inlogpagina kun je op “Wachtwoord vergeten?” klikken en dan ontvang je instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Proefperiode

Hoelang kan ik DEDDO gratis proberen?

Je kunt DEDDO 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen. Zo heb je ruim de tijd om te kijken of de tool iets voor jou is. Wij zijn ervan overtuigd dat je na deze periode helemaal om bent en niet meer zonder wilt.

Zit ik na de gratis proefperiode direct vast aan een abonnement?

Absoluut niet! De proefperiode is geheel vrijblijvend. Is DEDDO toch niet helemaal jouw ding, dan zit je nergens aan vast. Na de proefperiode kun je nog steeds bij je gegevens, maar de functies zijn beperkt. Wil je weer alles gebruiken? Dan kun je eenvoudig een abonnement afsluiten in de app.

Waarom DEDDO gebruiken als ik al offertes en facturen maak met mijn boekhoudprogramma?

Met DEDDO kun je sneller berekeningen, offertes en facturen maken. In vergelijking met een gewoon boekhoudprogramma bereken je met DEDDO eenvoudiger en nauwkeuriger je klus. Daarna zet je deze met één klik om in een professionele offerte voor je klant. Ontdek waarom DEDDO makkelijker werkt en bereken in de bespaarcalculator hoeveel tijd je kunt besparen.

Kan ik mijn boekhoudprogramma Exact Online koppelen tijdens mijn proefperiode?

Dat kan heel eenvoudig. Bekijk dit artikel met meer informatie om te zien hoe je de koppeling met Exact Online kunt maken. Tijdens je 30 dagen gratis proefperiode kun je onbeperkt gebruik maken van je koppeling met Exact Online.

Kan ik mijn boekhoudprogramma Moneybird koppelen tijdens mijn proefperiode?

Dat kan! Lees dit artikel om te zien hoe je de koppeling met Moneybird kunt instellen. Tijdens je proefperiode kun je onbeperkt gebruikmaken van deze koppeling.

Kan ik mijn boekhoudprogramma SnelStart koppelen tijdens mijn proefperiode?

Jazeker! De koppeling kun je makkelijk zelf maken. Bekijk dit artikel met meer informatie over de koppeling tussen DEDDO en SnelStart. Tijdens je 30 dagen gratis proefperiode kun je ongelimiteerd gebruik maken van je koppeling met SnelStart. Ondersteunde SnelStart-pakketten: inKaart, inBalans, inZicht, inControle, inHandel.

Kan ik mijn boekhoudprogramma e-Boekhouden.nl koppelen tijdens mijn proefperiode?

Dat kan heel eenvoudig. In dit artikel lees je hoe je e-Boekhouden.nl koppelt met DEDDO. Tijdens de proefperiode kun je de koppeling onbeperkt gebruiken. Let op: als je bij e-Boekhouden.nl een gratis account hebt, is het niet mogelijk om met DEDDO te koppelen. Dit komt omdat e-Boekhouden.nl dit niet toestaat voor gratis accounts.

Account

Voor wie is DEDDO bedoeld?

DEDDO is het digitale gereedschap voor bouwprofessionals die snel en eenvoudig willen calculeren, offreren en factureren. Ontwikkeld door en voor vakmensen. Of je nu aannemer, hovenier, schilder, tegelzetter, elektricien, stukadoor of een andere ondernemer in de bouw bent—DEDDO maakt het makkelijker. Ontdek de voordelen voor jouw bedrijf op de pagina ‘voor wie’.

Kan ik een overzicht van al mijn offertes inzien?

Alle offertes zijn in één oogopslag zichtbaar, zo heb en houd je goed het overzicht.

Kan ik altijd bij mijn DEDDO account?

Als je een computer en internetverbinding hebt, kun je altijd inloggen op jouw omgeving. Onderweg? Gebruik de mobiele app voor handige functies en gegevens op locatie.

Moet van tevoren software worden geïnstalleerd?

DEDDO is een online programma waarvoor je niks hoeft te installeren. Je hebt alleen een computer en internet nodig. Na je aanmelding via het gratis proberen formulier kun je direct aan de slag!

Is de DEDDO app ook beschikbaar op mobiel?

Ja, DEDDO heeft een handige mobiele app. Met de mobiele app versie kun je altijd en overal je klanten, berekeningen, offertes en facturen bekijken. Je maakt met de app ook eenvoudig werkbonnen aan op locatie. Later, achter je computer, kun je ze direct omzetten naar een factuur. Android: Download link naar de Play Store Iphone: Download link naar de App Store DEDDO is gemaakt voor gebruik op een groot scherm. Dit geeft je de ruimte om gemakkelijk alle functies te benutten, snel te werken en overzicht te behouden. De app op je telefoon heeft niet alle functies van de app op je computer. Het is vooral handig voor onderweg. Er komen nog meer functies bij die je helpen op locatie.

Kan ik uren en gebruikt materiaal registreren met DEDDO?

Ja, met werkbonnen in de mobiele app kun je aan het einde van de dag gemakkelijk vastleggen wat je bij een klant hebt gedaan (arbeid) en welke materialen je hebt gebruikt. Mocht je dan ’s avonds of aan het einde van de week achter je computer zitten, dan kan je eenvoudig één of meerdere werkbonnen direct omzetten naar een factuur. Deze twee artikelen leggen uit hoe dit werkt: Hoe maak ik een werkbon aan? Hoe maak ik van werkbonnen een factuur?

Wat kan ik doen als DEDDO niet werkt op mijn browser of computer?

Mocht je problemen hebben met DEDDO in jouw browser dan kan het zijn dat de browser versie waarin je werkt verouderd is. Update je browser om snel verder te kunnen. Mocht je niet kunnen updaten, dan zou je het probleem op kunnen lossen door een ander browser type te gebruiken. Heb je hulp nodig bij browser- of technische problemen, neem contact met ons op, dan kijken we met je mee om de beste oplossing voor jou te vinden.

Ik gebruik DEDDO al, maar ik heb een inhoudelijke vraag…

Geen probleem, je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.

Als ik klant word, hoe werkt het dan met betalingen?

Je kunt kiezen uit een maand- of jaarabonnement. Alle betalingen verlopen automatisch via je debet- of creditkaart. We gebruiken Stripe als betrouwbare partner voor dit betalingsverkeer.

Kan iemand mij helpen om DEDDO optimaal in te richten?

DEDDO is zo eenvoudig en logisch mogelijk ingericht, zodat je direct aan de slag kunt. Uitleg kun je snel vinden in DEDDO’s helpcentrum (vindbaar in de applicatie via het vraagteken icoon rechtsboven in het scherm). Heb je toch nog vragen of wil je advies van ons team, neem gerust contact met ons op. Je kunt ons bereiken via de contactpagina en kiezen uit bellen, mailen, whatsapp of contact opnemen in de Chat direct je DEDDO omgeving.

Kan ik mijn boekhoudprogramma koppelen met DEDDO?

Dat kan met boekhoudprogramma’s SnelStart, Exact Online en Moneybird. Bekijk via deze link hoe je DEDDO koppelt aan SnelStart . Via deze link hoe je DEDDO koppelt met Exact Online. Klik op deze link voor meer informatie over koppelen met Moneybird. En volg deze link om te zien hoe je e-Boekhouden.nl koppelt met DEDDO. We zijn druk bezig met het mogelijk maken van nog meer boekhoudprogramma koppelingen. Mis je een koppeling met jouw boekhoudprogramma, laat dit ons graag weten . Hoe vaker de vraag voor een koppeling, hoe hoger deze op de prioriteitenlijst komt te staan.

Abonnementen

Hoe kan ik een abonnement aanschaffen?

Een DEDDO abonnement kun je aanschaffen wanneer je ingelogd bent in DEDDO, door te klikken op de gele banner. Je wordt daarna doorgestuurd naar een pagina waar je eenvoudig je abonnement kunt kiezen en afsluiten.

Hoe kan ik mijn DEDDO abonnement upgraden naar PLUS?

Je kunt je DEDDO-abonnement eenvoudig upgraden naar PLUS. Log in bij DEDDO en klik op je account-icoon rechtsboven. Ga naar ‘Mijn abonnement’ en kies ‘Plan bijwerken’. Selecteer DEDDO PLUS, klik op ‘Doorgaan’, controleer je nieuwe plan en klik op ‘Abonneren en betalen’. Na betaling is je upgrade meteen actief.

Zijn jaarlijkse abonnementen voordeliger?

Ja, jaarabonnementen zijn voordeliger omdat je hierbij jaarlijks één maand gratis krijgt, wat niet het geval is bij maandabonnementen. Wil je overstappen van maandelijkse naar jaarlijkse betaling? Klik in DEDDO op je accounticoon, ga naar ‘Mijn abonnement’ en klik op ‘Plan beheren’.

Als ik een abonnement afsluit, hoe werkt het dan met betalingen?

Je kunt kiezen uit een maand- of jaarabonnement. Betalingen verlopen via automatisch incasso. We gebruiken Stripe als betrouwbare partner voor dit betalingsverkeer.

Waar kan ik mijn facturen voor mijn DEDDO-abonnement vinden?

Klik in DEDDO rechtsboven op het poppetje-icoon en ga naar ‘Mijn abonnement’. Daar zie je je factuurgeschiedenis. Klik op een factuur om deze te bekijken en te downloaden.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Klik in DEDDO rechtsboven op je account, kies ‘Mijn abonnement’ en klik in je klantportaal op ‘Plan bijwerken’.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen of pauzeren?

Om je DEDDO-abonnement tijdelijk of definitief op te zeggen, klik je wanneer je bent ingelogd in DEDDO rechtsboven op je account, selecteer je ‘Mijn abonnement’, en kies je vervolgens voor ‘Plan opzeggen’. Zie hier meer informatie over opzeggen of tijdelijk opzeggen van je abonnement.

Ben ik mijn gegevens kwijt als ik mijn abonnement opzeg?

Nee, je verliest je gegevens niet als je je abonnement opzegt. Na afloop van je abonnement kun je nog steeds je gegevens bekijken en bewerken in DEDDO. Je account wordt dan automatisch een gratis account, waarmee je DEDDO nog steeds kunt gebruiken, maar met beperkte functies. Wil je weer gebruik maken van alle functies, zoals het verzenden van offertes en facturen? Dan kun je in een paar klikken je abonnement opnieuw activeren.

Kan ik DEDDO gratis gebruiken?

Ja, je kunt DEDDO 30 dagen gratis onbeperkt uitproberen. Tijdens deze periode heb je toegang tot alle functies, zodat je alles rustig kunt uitproberen. Na de 30 dagen verloopt je proefaccount, en kun je een abonnement kiezen dat het beste bij je past. Als je geen abonnement afsluit, krijg je automatisch een gratis account. Je kunt dan nog steeds DEDDO gebruiken en bij je gegevens, maar met minder functies dan bij een betaald account.